سری HTS32

KX-HTS32

ارسال شده توسط مدیر سایت

– سانترال تحت شبکه

– ظرفیت پیش فرض :6 سیپ ترانک و 24 داخلی سیپ

– 4 کانال دیزا و صندوق صوتی با ظرفیت ضبط پیغام 120 دقیقه ای

– 4 خط شهری آنالوگ و 8 داخلی آنالوگ (قابل ارتقا به 8 خط شهری و 24 داخلی آنالوگ)

اگر به عنوان یک کسب و کار کوچک و یا نوپا قصد خرید یک دستگاه سانترال با امکانات مناسب و البته به روز را دارید، به شما پیشنهاد می شود، سانترال پاناسونیک hts32 را انتخاب نمایید.

این دستگاه سانترال تحت شبکه، با خطوط پیش فرض سیپ ترانک و البته قابلیت هایی مانند ۴ کانال دیزا به صورت پیش فرض می تواند امکانات بسیار زیادی را در محیط به شما ارائه نماید.

سانترال پاناسونیک hts32 و قابلیت تحت شبکه بودن

با پیشرفت تکنولوژی و رشد بستر اینترنت و شبکه در محیط های مختلف کم کم دستگاه های سانترال نیز از این قابلیت بهره مند شدند تا بتوانند از این طریق باعث بهبود مدیریت بهتر تماس ها و البته بالا بردن کیفیت آن ها شوند.

سانترال پاناسونیک hts32 به عنوان یک سانترال کم ظرفیت تحت شبکه توسط شرکت پاناسونیک معرفی شده است.

IP یا تحت شبکه بودن یک دستگاه سانترال مزایای بسیار زیادی در محیط های کسب و کار به دنبال خواهد داشت و باعث می شود تا کسب و کار ها در هزینه های خود به میزان بسیار بالایی صرفه جویی داشته باشند.

زمانی که از سانترال HTS32 پاناسونیک در محیط استفاده می کنید با توجه به اینکه ارتباطات در بستر شبکه شکل می گیرند نیازی به کابل کشی های متعدد مانند دستگاه سانترال TES/TEM824 نمی باشد و به راحتی می توان از طریق کابل شبکه این ارتباطات را با کیفیت و سرعت بالایی برقرار نمود.

با توجه به اینکه ظرفیت نهایی این دستگاه برای استفاده از خطوط شهری و داخلی به صورت ۸ به ۲۴ می باشد می توان گفت این دستگاه در میان سانترال های کم ظرفیت جای می گیرد که می تواند گزینه بسیار ایده آلی برای کسب و کار های کوچک و یا حتی متوسط باشد.

بررسی ظرفیت پیش فرض خطوط شهری و داخلی دستگاه

بر روی سانترال پاناسونیک HTS32 به عنوان یک سانترال کم ظرفیت و تحت شبکه، تعداد ۶ خط شهری و ۲۴ خط داخلی سیپ به عنوان ظرفیت پیش فرض قرار گرفته است و برای فعال سازی آن ها مانند سانترال های تحت شبکه NS500 نیازی به خرید لایسنس نمی باشد.

این ظرفیت البته ظرفیت نهایی دستگاه برای راه اندازی سیپ ترانک و تلفن های IP نیز می باشد و نمی توان آن را با نصب کارت افزایش داد.

یعنی ما اگر قصد داشته باشیم سیپ ترانک را روی این دستگاه راه اندازی نماییم می توانیم از هر ۶ خط شهری آن استفاده نماییم.

مسئله ای که دراینجا اهمیت دارد، تعداد استفاده از این خطوط شهری است که در بسیاری از منابع به اشتباه بیان شده است.

اگر بخواهیم از کدک g.711 استفاده نماییم می توانیم همه ۶ خط سیپ روی دستگاه را راه اندازی نماییم.

این در حالی است که استفاده از سیپ ترانک با کدک G.729a تعداد ۴ خط شهری را در اختیار کاربران دستگاه قرار می دهد.

حال با توجه به اینکه به صورت پیش فرض می توان از ۴ خط شهری آنالوگ با کدک G.729A روی این دستگاه استفاده نمود می توان گفت با این کدک ۸ خط شهری یعنی ظرفیت نهایی دستگاه راه اندازی می شود.

این ۴ خط شهری آنالوگ به صورت پیش فرض بر روی سانترال HTS32 پاناسونیک قرار داده شده اند.

برای اینکه بتوانیم تعداد ۸ خط شهری آنالوگ را روی دستگاه سانترال پاناسونیک HTS32 راه اندازی نماییم باید علاوه بر چهار پورت به صورت پیش فرض، یک کارت ۴ پورت خطوط شهری یعنی کارت سانترال HTS82480 را روی اسلات دستگاه نصب نماییم.

  • اکتبر 17, 2021

نوشته شده توسط مدیر سایت

دیدگاه بسته شده است